Category: Burnout

Rate this item
(0 votes)
Splashtown USA

Poolside meetup with the Tempster for the premier Eswic trip.

Posted: March 27, 2012




Keepin' it nerdy, reading wise.



And look who's got shotgun.





High-desert kinker.



This is what's known as 'lifestyle.'



James and Stevie ain't gonna fall into that trap.


Nah, nah ...

Flat bar near the snack bar.



You know Ed's ready.





Abandoned water park



Leo already ate shit before the rest of us even got in there.







Cory opts for a wacking stick.



Dakota is too young to have gotten to enjoy any PVC coping, so this was a special treat.







Nice right?



Leo's crooked K grind, as seen in the SOTY issue.


Tight Bam graffitti too.



This was the make, I think.



Hillbilly spine time!


The pieces teeter tottered as you rode over them.






Simulated U pike.



Ed's ollie-in ended in a vegan splat.





Nothing a little air guitar can't shake off.





Save those for your 30s, bro!



Near ball pinching!



Now this is what a forsaken water park's all about!



Dang, Donovon!



Then a quick tag. Can't let my work life interrupt my street life. Nah sayin? That shit is copyrighted!

Last modified on Tuesday, 27 March 2012 13:23
Dirty Fences Tour Europe Apr 27
"Propeller" Premiere SF,CA May 01
Skate For A Cause Lake Forest,CA May 02
5.9 Death Blow Out Providence, RI May 09
740TH1213PC1.jpgIn This Issue
Jack Fardell takes the May 2015 front with a 50-50 down a Holy Grail of an SF rail. Gilbert Crockett sits down and talks Mother; Spanky walks us through his pro-to-flow-to-pro journey; Brixton navigates the language barrier in Puerto Rico; Chris Pfanner gets grilled; Indy gets high on the 5, sparking the Northwest; Anti Hero goes the road less traveled and journeys to Israel and Cliché gets down and dirty working on their Gypsy Life video.
Add this one to your collection.