My Community

SKATEBOARDING => SKATE & DESTROY => Topic started by: Spencer on March 07, 2013, 12:55:30 PM



Title: Want some soft wheels from CCS.
Post by: Spencer on March 07, 2013, 12:55:30 PM
So, I haven't skated in forever. Went to BMX for a while, it was cool and whatever but I just felt comfier skating and it was more of my thing. Around here, mostly everyone rides longboard wheels and those soft af element wheels because all the sidewalks and spots etc are so shitty. So I was wondering what wheels on CCS I can throw onto my custom build-a-board thing I'm ordering.
These seemed cool, but idfk know what B means. Anything works though, if it comes down to it I'll just get some OJ 3's off a longboard site haha.
http://shop.ccs.com/product/model:184372/sku:65-05232/bones-fellers-dohnuts-wheels/sierra-fellers/white/yellow/?cm=GLOBAL%20SEARCH%3A%20KEYWORD%20SEARCH#sku=65-05232&size=52 (http://shop.ccs.com/product/model:184372/sku:65-05232/bones-fellers-dohnuts-wheels/sierra-fellers/white/yellow/?cm=GLOBAL%20SEARCH%3A%20KEYWORD%20SEARCH#sku=65-05232&size=52)


Title: Re: Want some soft wheels from CCS.
Post by: Brian Beagle on March 07, 2013, 02:41:53 PM
Get some ATFs which stands for all terrain formula - they are soft enough for any crappy side walk - STFs are street formula and are hardish.


Title: Re: Want some soft wheels from CCS.
Post by: Spencer on March 08, 2013, 04:29:59 PM
Get some ATFs which stands for all terrain formula - they are soft enough for any crappy side walk - STFs are street formula and are hardish.
Wow I didn't even catch that, thanks dood!@ Where can I find em though? lol. All I see is STF


Title: Re: Want some soft wheels from CCS.
Post by: Brian Beagle on March 08, 2013, 09:42:48 PM
Check your local skate shop - they need your support much more than CCS, if not here:

http://bones.com/products/spring-2013/wheels/atf/ (http://bones.com/products/spring-2013/wheels/atf/)


Title: Re: Want some soft wheels from CCS.
Post by: Spencer on March 09, 2013, 09:38:04 PM
Check your local skate shop - they need your support much more than CCS, if not here:

[url]http://bones.com/products/spring-2013/wheels/atf/[/url] ([url]http://bones.com/products/spring-2013/wheels/atf/[/url])


There is no local. :/


Title: Re: Want some soft wheels from CCS.
Post by: Babe, Mr. Ruth if you're Nasty on March 11, 2013, 03:04:33 PM
If there is no local, support those who support skateboarding. Try skateparkoftampa.com or jokersskateshop.com


Title: Re: Want some soft wheels from CCS.
Post by: hermit rides a skate on March 11, 2013, 04:04:01 PM
yeah, dont go to any of those mall "skateshops". check out the spitfire soft d's. theyre super soft