Welcome, Guest. Please login or register.
October 31, 2014, 12:59:17 AM

Home Help Search Login Register

Pages: [1] 2 3 4 5
Print
Author Topic: Cole  (Read 8177 times)
Chriscobracole
Super Newb
*

Status 1
Offline Offline

Posts: 1


« on: September 30, 2009, 12:16:09 PM »

Shits not true- I'm on fallen and I'm happy. In contract for a least a year and a half. Fuck this rumor, although I am really feeling Dompiere. Doubt it's me? I just got a text from Fabrizio asking if I was skating today. I am going to play Heath at the berrics now. Born in statesville nc- first dog was robin.
Logged
CobraCruiser
Super Newb
*

Status -2
Offline Offline

Posts: 12


"Live Rad, Die Proud."


« Reply #1 on: September 30, 2009, 12:44:11 PM »

Yeah , That video was defianatly Bogus, Some kook probably would've thought it would be funny , but its just stupid.
Logged
bailgun
Global Moderator
Living Legend
*****

Status 223
Offline Offline

Posts: 6517



« Reply #2 on: September 30, 2009, 12:45:14 PM »

ok, before this spirals out of hand, post a photograph of yourself holding a handwritten sign that says "hello, dfl." otherwise we're never gonna believe its you. we're not gonna have some long drawn out thing like when jamie came onto the slap boards and everyone played trivia with him for a month until his identity was confirmed. post the photograph, please.
Logged

CobraCruiser
Super Newb
*

Status -2
Offline Offline

Posts: 12


"Live Rad, Die Proud."


« Reply #3 on: September 30, 2009, 12:49:49 PM »

ok, before this spirals out of hand, post a photograph of yourself holding a handwritten sign that says "hello, dfl." otherwise we're never gonna believe its you. we're not gonna have some long drawn out thing like when jamie came onto the slap boards and everyone played trivia with him for a month until his identity was confirmed. post the photograph, please.

Even if it isnt Chris Cole, Its still a Bogus Lie, Im sure Fallen as Cole treated well, as do many other companies riders or their would be riders switching all the time
« Last Edit: September 30, 2009, 01:02:46 PM by SirenSkater18 » Logged
elastic back
DFL
Living Legend
******

Status 183
Offline Offline

Posts: 5220



WWW
« Reply #4 on: September 30, 2009, 01:12:28 PM »

Shits not true- I'm on fallen and I'm happy. In contract for a least a year and a half. Fuck this rumor, although I am really feeling Dompiere. Doubt it's me? I just got a text from Fabrizio asking if I was skating today. I am going to play Heath at the berrics now. Born in statesville nc- first dog was robin.

i just hit you up on twitter. i guess if you reply confirming then it is confirmed...
Logged

bailgun
Global Moderator
Living Legend
*****

Status 223
Offline Offline

Posts: 6517



« Reply #5 on: September 30, 2009, 01:13:56 PM »

i want the "hello dfl" photo, or i ain't believing shit about shit.
Logged

bucky fellini
DFL
Living Legend
******

Status 195
Offline Offline

Posts: 2338



« Reply #6 on: September 30, 2009, 02:23:28 PM »

text from fabrizio? the fuck is that? why would he throw that in and why would we care?

absolutely not him.
Logged
CobraCruiser
Super Newb
*

Status -2
Offline Offline

Posts: 12


"Live Rad, Die Proud."


« Reply #7 on: September 30, 2009, 02:29:52 PM »

i want the "hello dfl" photo, or i ain't believing shit about shit.

Well know one give a crap about what you will or will not believe.
Logged
C H U C K
DFL
Living Legend
******

Status 237
Offline Offline

Posts: I am a geek!!



WWW
« Reply #8 on: September 30, 2009, 02:35:56 PM »

i want the "hello dfl" photo, or i ain't believing shit about shit.

Well know one give a crap about what you will or will not believe.

I give a crap...
Logged

Paper/Scissors
Team Nice Tits
Living Legend
*

Status 47
Offline Offline

Posts: 2972



« Reply #9 on: September 30, 2009, 02:39:40 PM »

tits or gtfo Cole
Logged
C H U C K
DFL
Living Legend
******

Status 237
Offline Offline

Posts: I am a geek!!



WWW
« Reply #10 on: September 30, 2009, 02:46:00 PM »

No I don't wanna see Chris' tits...
Logged

bailgun
Global Moderator
Living Legend
*****

Status 223
Offline Offline

Posts: 6517



« Reply #11 on: September 30, 2009, 02:48:28 PM »

i want the "hello dfl" photo, or i ain't believing shit about shit.

Well know one give a crap about what you will or will not believe.
awww.... now you've gone and hurt my feelings.
Logged

C H U C K
DFL
Living Legend
******

Status 237
Offline Offline

Posts: I am a geek!!



WWW
« Reply #12 on: September 30, 2009, 02:50:54 PM »

Hey, Paul I think he owes you an apology. SS18 you better apologize RIGHT NOW!
Logged

CobraCruiser
Super Newb
*

Status -2
Offline Offline

Posts: 12


"Live Rad, Die Proud."


« Reply #13 on: September 30, 2009, 02:54:07 PM »

Hey, Paul I think he owes you an apology. SS18 you better apologize RIGHT NOW!
Your Right , Im sorry I dont give a crap about what you will or not will believe.
will you forgive me , pleaze
Logged
bailgun
Global Moderator
Living Legend
*****

Status 223
Offline Offline

Posts: 6517



« Reply #14 on: September 30, 2009, 02:59:32 PM »

and i don't give a crap whether or not you give a crap, chachi.
Logged

Pages: [1] 2 3 4 5
Print
Jump to:  


Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC DeviantSMF by Eponnox-www.ztut.com