Welcome, Guest. Please login or register.
October 22, 2014, 04:25:54 PM

Home Help Search Login Register

Pages: [1] 2
Print
Author Topic: The Flip Feast Tour  (Read 13990 times)
El Benito
Team Nice Tits
Pro
*

Status -14
Offline Offline

Posts: 479



« on: November 15, 2007, 09:44:15 PM »

I just went to the flip signing in medford oregon for the 2007 feast tour. and it was fuckin sick. my friend drew a picture of mark appleyard doing a switch 5 0 down this gnarly ledge and he got everyone to sign it from the flip team and mark gave him a free deck then we smoked a blunt with him outside after the signing. sickest night ever.
Logged

killin' is a hobby, and jackin' is a habit
ze RJM
DFL
Living Legend
******

Status 132
Offline Offline

Posts: 3097



« Reply #1 on: November 16, 2007, 07:11:40 AM »

badass, you gotta pic of the pic?
Logged

  Don't play with fire, play with ze RJM
bailgun
Global Moderator
Living Legend
*****

Status 223
Offline Offline

Posts: 6517



« Reply #2 on: November 16, 2007, 07:24:18 AM »

more importantly, you got another blunt?
Logged

El Benito
Team Nice Tits
Pro
*

Status -14
Offline Offline

Posts: 479



« Reply #3 on: November 16, 2007, 04:09:39 PM »

im pretty sure its gonna be in the feast tour 2007 video, because they were taking a lot of pictures of it and the filmer for the feast tour video was filming it and shit.
Logged

killin' is a hobby, and jackin' is a habit
bailgun
Global Moderator
Living Legend
*****

Status 223
Offline Offline

Posts: 6517



« Reply #4 on: November 16, 2007, 05:49:08 PM »

the blunt is gonna be in the video?
that must've been a pretty special blunt.
Logged

the WORMER
DFL
Living Legend
******

Status 95
Offline Offline

Posts: 2514



« Reply #5 on: November 16, 2007, 08:20:08 PM »

It wasn't meth, though, so I guess even Mark Appleyard ain't shit
Logged

pak pak pak

"I HAD 5 INFANTRY AND 1 PLANE. FETUS DONE SWITCHED UP ON ME. "
Andato
Pro
****

Status 2
Offline Offline

Posts: 340



« Reply #6 on: November 16, 2007, 08:21:02 PM »

meth is bad Sad
Logged

SHIT
El Benito
Team Nice Tits
Pro
*

Status -14
Offline Offline

Posts: 479



« Reply #7 on: November 16, 2007, 09:45:54 PM »

no dude, the picture my friend drew will probably be in the video.
Logged

killin' is a hobby, and jackin' is a habit
Jesse
Super Newb
*

Status 0
Offline Offline

Posts: 9



« Reply #8 on: November 17, 2007, 07:16:54 PM »

I was at the Demo at The Department of skateboarding lastnight.
It was so sick. Geoff Rowleys frontside flip on the threeblock was beutiful.
Logged

I love D.O.S.
El Benito
Team Nice Tits
Pro
*

Status -14
Offline Offline

Posts: 479



« Reply #9 on: November 18, 2007, 10:19:59 AM »

thats fuckin sick, i wish they did a demo in medford.
Logged

killin' is a hobby, and jackin' is a habit
Andato
Pro
****

Status 2
Offline Offline

Posts: 340



« Reply #10 on: November 18, 2007, 04:24:20 PM »

they did.  you missed it.
Logged

SHIT
El Benito
Team Nice Tits
Pro
*

Status -14
Offline Offline

Posts: 479



« Reply #11 on: November 18, 2007, 05:45:46 PM »

no they didnt, they went to the white city park and checked it out, but didnt skate cuz it was raining. it rained all day when they were in medford.
Logged

killin' is a hobby, and jackin' is a habit
Andato
Pro
****

Status 2
Offline Offline

Posts: 340



« Reply #12 on: November 18, 2007, 07:49:57 PM »

they had it in a secret undisclosed location.
Logged

SHIT
bailgun
Global Moderator
Living Legend
*****

Status 223
Offline Offline

Posts: 6517



« Reply #13 on: November 18, 2007, 10:20:38 PM »

they were in seattle today.
i took a nap instead.
Logged

Rcbskater4life
Super Newb
*

Status 0
Offline Offline

Posts: 3


« Reply #14 on: November 19, 2007, 06:40:20 AM »

ha..i went and seen then when they were doing the zumies couch tour, it was in denver. those guys are sick to watch..shook rowleys and davids hand! gnarlyest day ever! but dang smoking a blunt with mark ha
Logged
Pages: [1] 2
Print
Jump to:  


Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC DeviantSMF by Eponnox-www.ztut.com