Category: Burnout

Rate this item
(0 votes)

The time Ishod came to LA for a couple of days

Posted: December 12, 2013


This thing. Mariachi-wise.



Rail/hubba arrangement. One wheels rides the ledge, the rest is all rail.



This one ran in the mag. He nailed it, me ... maybe not so much.



Still a tight move tho.



Later - heavy foliage. Gonna have to come back with a weed whacker.



'You ready?'



Boom. Note kittywampus truck lock!



And BOOM!



Moments later at the Monster truck rail.



Pieces of shit like this, eaten for breakfast.





Asked for a redo.



He had 'em all day.



And then around the bend ...

Look at the truck placement on this one! Sheee-it!




 

Last spot before dark, with a tip of the hat to Daewon.


Sunday. Party time at this thing.



Probably seen it before.



Part deux.



In the holy shit dept ....





Unscathed!



Yes! I didn't know what the first trick was until I saw the video.



The post-game.



16 thumbs up.


Triple set is on everyone's list.



Nah, nah. Kicked out on the walk up.



Cool down at the bank.

Let's count this as 'soul skating.'



Yep. Just an average couple of days.

Last modified on Thursday, 12 December 2013 11:31
CONS Project: New York NY,NY Apr 04
CONS Project: LA Los Angeles,CA Apr 04
CONS Project: Toronto Toronto, Canada Apr 11
CONS Project: Boston Boston,MA Apr 11
740TH1213PC1.jpgIn This Issue
Skater of the Year 2014, Wes Kremer, floats onto the April cover with a sculptural Ollie to fakie and the party continues inside as Wes and his best hemmies go loco in Gran Canaria. The yearly T-Eddys continue to shine and shun; Bones penetrates the language barrier in Poland; The Midwest gets tested by Birdhouse and a Skate Loteria photo feature helps you brush up on your Español. Muy bueno.
Add this one to your collection.