Category: Burnout

Rate this item
(0 votes)

The time Ishod came to LA for a couple of days

Posted: December 12, 2013


This thing. Mariachi-wise.



Rail/hubba arrangement. One wheels rides the ledge, the rest is all rail.



This one ran in the mag. He nailed it, me ... maybe not so much.



Still a tight move tho.



Later - heavy foliage. Gonna have to come back with a weed whacker.



'You ready?'



Boom. Note kittywampus truck lock!



And BOOM!



Moments later at the Monster truck rail.



Pieces of shit like this, eaten for breakfast.





Asked for a redo.



He had 'em all day.



And then around the bend ...

Look at the truck placement on this one! Sheee-it!




 

Last spot before dark, with a tip of the hat to Daewon.


Sunday. Party time at this thing.



Probably seen it before.



Part deux.



In the holy shit dept ....





Unscathed!



Yes! I didn't know what the first trick was until I saw the video.



The post-game.



16 thumbs up.


Triple set is on everyone's list.



Nah, nah. Kicked out on the walk up.



Cool down at the bank.

Let's count this as 'soul skating.'



Yep. Just an average couple of days.

Last modified on Thursday, 12 December 2013 10:31
Roll for Rob Shrewsbury, MA Feb 28
Board Reanimation #2 The Larb Mar 06
Death Match 2015 Austin, TX Mar 18
740TH1213PC1.jpgIn This Issue
Classic power meets innovation on the March front as AVE goes over the back to switch 5-0 in NYC. There's 14 more pages of Van Engelen inside, so don't sweat it; Cyril Jackson talks about skating the streets (and sleeping in them), the Naawwsty Crew rolls deep from ATL to FL; Krooked krushes Korea; the Deathwish team spreads some love on the East Coast and Shane O'Neill has a killer ten-page feature. You heard what he did at Wallenberg, right?
Add this one to your collection.